Søg i denne blog
mandag den 21. februar 2011
Indkaldelse til generalforsamling
Bliver desuden sendt med postdanmark incl. bilag i denne uge.
Indkaldelse til generalforsamling
Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Lilholtgård i henhold til vedtægternes § 13.2. Generalforsamlingen afholdes
Torsdag den 7. april 2011 kl. 19.30 på Børkop Vandmølle
med følgende dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af referent
3. Bestyrelsens beretning om det forløbne år
4. Aflæggelse af regnskab for perioden 1/10-2009 – 31/12-2010
5. Behandling af rettidigt indkomne forslag fra medlemmerne
6. Fremlæggelse af budget for perioden 1/1-2011 – 31/12-2011
7. Vedtagelse af budget og fastlæggelse af kontingent for 2011
8. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter:
På valg til bestyrelsen er Martin Sloth Møller og Henrik Mørup.
På valg som suppleant er Malene Stockmarr.
9. Valg af revisor og suppleant:
Ingen på valg i år (begge valgt for 2 år på stiftende generalforsamling).
10. Eventuelt.
Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest den 15. marts 2011. Forslag fremsendes til:
Grundejerforeningen Lilholtgård, v/Brian Gade Kannegaard, B. Berthelsensvej 12, 7080 Børkop – eller mail formand@lilholtgaard.dk
Som en ekstra service vil samtlige rettidigt indleverede forslag blive offentliggjort på hjemmesiden www.lilholtgaard.dk inden generalforsamlingen afholdes, så alle har mulighed for at se, hvad der kommer til afstemning.
Bestyrelsens forelægger 3 forslag, som skal til afstemning, under punkt 5:
1. Indkøb af 5 bænke fra Veksø jf. designmanualens side 14 til opstilling på de anviste placeringer på vedlagte kortbilag 1. Ses som sorte pile på kortet.
2. Indkøb af 6 fodboldmål til opstilling på de anviste placeringer på vedlagte kortbilag 1. Ses som sorte cirkler på kortet.
3. Forbud mod hundeluftning på området ved legepladsen
Såfremt du ikke selv har mulighed for at deltage den 7. April, har du mulighed for at afgive fuldmagt i henhold til vedtægternes § 15.3.
Bestyrelsen for Grundejerforeningen Lilholtgård:
Brian Gade Kannegaard (formand)
Lars Johansen (kasserer)
Lars Johansen (kasserer)
Hans Erik Lindholm (sekretær)
Martin Sloth Møller
Martin Sloth Møller
Henrik Mørup
søndag den 16. januar 2011
Nyhedsbrev 1-2011
Så er det tid til årets første nyhedsbrev fra Grundejerforeningen.
Generalforsamling
Generalforsamlingen afholdes torsdag den 7. april 2011 på Børkop Vandmølle. Officiel indkaldelse med regnskab, budget m.v. udsendes med Postdanmark i uge 8-9.
Forslag
Hvis man har et godt forslag, som ønskes til afstemming på generalforsamlingen, skal det være bestyrelsen i hænde senest den 15. marts 2011. jf. vedtægterne. Evt. forslag bliver som ekstra service efterfølgende udlagt på hjemmesiden, så andre kan se dem inden generalforsamlingen. Husk de fremsendte forslag skal kunne sendes videre og afstemning skal kunne ske i den fremsendte form.
Forslag kan sendes til formand@lilholtgaard.dk eller
Grundejerforeningen Lilholtgård
c/o Brian Kannegaard
B. Berthelsensvej 12
7080 Børkop.
Husk alle er meget velkomne til at indsende forslag hele året, som bestyrelsen skal arbejde videre med.
Vi kan oplyse at bestyrelsen vil fremlægge forslag om indkøb af bænke til opstilling langs stierne samt 6 fodboldmål. Placering af bænke og fodboldmål vil fremgå af indkaldelsen til generalforsamlingen og skal altså til afstemming på generalforsamlingen.
Fastelavn
Grundeejerforeningen vil gerne indbyde til fastelavnsarrangement søndag den 6. marts 2011 kl. 14.00 ved legepladsen.
Af hensyn til planlægning vil vi gerne bede om tilmelding med antal børn og voksne på formand@lilholtgaard.dk
S.U. Fredag den 25. februar 2011
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Generalforsamling
Generalforsamlingen afholdes torsdag den 7. april 2011 på Børkop Vandmølle. Officiel indkaldelse med regnskab, budget m.v. udsendes med Postdanmark i uge 8-9.
Forslag
Hvis man har et godt forslag, som ønskes til afstemming på generalforsamlingen, skal det være bestyrelsen i hænde senest den 15. marts 2011. jf. vedtægterne. Evt. forslag bliver som ekstra service efterfølgende udlagt på hjemmesiden, så andre kan se dem inden generalforsamlingen. Husk de fremsendte forslag skal kunne sendes videre og afstemning skal kunne ske i den fremsendte form.
Forslag kan sendes til formand@lilholtgaard.dk eller
Grundejerforeningen Lilholtgård
c/o Brian Kannegaard
B. Berthelsensvej 12
7080 Børkop.
Husk alle er meget velkomne til at indsende forslag hele året, som bestyrelsen skal arbejde videre med.
Vi kan oplyse at bestyrelsen vil fremlægge forslag om indkøb af bænke til opstilling langs stierne samt 6 fodboldmål. Placering af bænke og fodboldmål vil fremgå af indkaldelsen til generalforsamlingen og skal altså til afstemming på generalforsamlingen.
Fastelavn
Grundeejerforeningen vil gerne indbyde til fastelavnsarrangement søndag den 6. marts 2011 kl. 14.00 ved legepladsen.
Af hensyn til planlægning vil vi gerne bede om tilmelding med antal børn og voksne på formand@lilholtgaard.dk
S.U. Fredag den 25. februar 2011
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
mandag den 13. december 2010
JULEMANDEN KOMMER TIL BØRKOP
SØNDAG DEN 19. DECEMBER VIL JULEMANDEN LEDE EFTER ARTIGE BØRN I
LILHOLTGåRD UDSTYKNINGEN.
HVIS DU ØNSKER, AT HAN SKAL BANKE PÅ DIN DØR, SKAL DU SKRIVE TIL HAM PÅ julemanden@lilholtgaard.dk
SKRIV DIN ADRESSE OG HVOR MANGE BØRN DER ER HJEMME.
S.U. SENEST TORSDAG DEN 16. DECEMBER
JULEMANDEN STARTER SIN RUNDTUR KL. 12.00.
onsdag den 17. november 2010
søndag den 11. juli 2010
Nyhedsbrev 3-2010
Fremtidig kommunikation
Fremadrettet vil al kommunikation foregå via vores hjemmeside www.lilholtgaard.dk.
Det betyder, at det er meget vigtigt, at alle sørger for at tilmelde sig vores nyhedsbrev i højre side på hjemmesiden. Efter at have indtastet sin email adresse, vil man få tilsendt en mail, hvor man skal bekræfte tilmeldingen. Bestyrelsen står til rådighed, hvis der er problemer i forbindelse med tilmelding.
Beslutningen er taget for at minimere omkostninger til forsendelse samt tidsforbruget. Indkaldelse til generalforsamling vil dog forsat blive udsendt med post.
For nye grundejere eller tilflyttere kan relevant information omkring grundejerforeningen findes på hjemmesiden.
Vi opfordrer til at læse de udsendte nyhedsbreve, da de ofte indeholder vigtig information – gode idéer er altid velkomne.
Delvis færdiggørelse af udstykning
Det er med glæde at meddele, at Vejle Kommune opstarter færdiggørelsen af vores udstykning i løbet af sommeren 2010. I bedes læse indholdet af vedlagte brev fra Kommunen for nærmere information.
Sommerfest
Som tidligere meddelt afholdes sommerfest den 28. august 2010 – se vedlagte indbydelse og husk tilmelding.
Mange sommerhilsner
Bestyrelsen
tirsdag den 6. juli 2010
Abonner på:
Opslag (Atom)